About Me

My photo
A software engineer who loves her life and job. Travel enthusiast 🎡🎢🎠 Music lover 🎹🎼🌌 Bon vivant 🍹🍖📷

About me

♥文章都出自我手,介绍的食物景点等,好与否因人而异
♥如有任何疑问或想要了解任何细节,请发邮件给我 @kunjoen@gmail.com

2013/03/30

Who wanna be my model?


Who wanna be my model?
Put your hands up! Put your hands up!

我說認真的啦( ゚∀゚)o~我太無聊了每天在家~沒去讀書的姐姐妹妹真的好得空的話不妨陪我試試玩玩相機,拍拍靚照,(趁我還沒過17歲)↖( ̄▽ ̄")我第一次就獻給你們了

火力全開 <3 p="">
好悶(๑T◡T๑)

No comments:

Post a Comment

Drop your footstep here ♥ :D
谢谢你的留言 ♥

【韩国交换生】推荐⋆⋆⋆⋆⋆

【韩国交换生】 [釜山/首尔] 韩国海洋大学·夏季计划 第一天 (1)