About Me

My photo
A software engineer who loves her life and job. Travel enthusiast 🎡🎢🎠 Music lover 🎹🎼🌌 Bon vivant 🍹🍖📷

About me

♥文章都出自我手,介绍的食物景点等,好与否因人而异
♥如有任何疑问或想要了解任何细节,请发邮件给我 @kunjoen@gmail.com

2012/07/18

跆拳道

我的小日记本写完了,又买多一本了。
最近喉咙生了场大病,可怜的我 /_\ 声音都不懂吓了多少人 T_T
在跆拳道比赛当helper的时候声音已经有点不妥 /_\ 结果后来直接没声了..

今年的跆拳道7月14日和7月15日,告一段落了。虽然礼堂比去年的6月18和19号的小了近4份之1但是它未浇熄我对跆拳道的热情 ♥.



9 comments:

  1. I will do more to gain success in my life and then give you more and more in your life.

    ReplyDelete
  2. Who am I is not important,but I only know that you are most vital part in my life.I will tell you who am I when I success in my life.Hence I think that you need to wait for a while,very sorry.

    ReplyDelete
  3. (是的,我是认真的)等我在我的人生中成功了才告诉你我是谁吧。总结来说我将会努力地读好书来得到成功,然后就开始追求你。对不起咯,请你原谅我暂时不告诉你我的身份。你放心吧,我和你的年龄才差不多而已。真的是抱歉啊。^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哪位姐妹開那麼大的玩笑= =
      招出身份= =

      Delete
  4. Wa...我已经说完我的真心话了,为什么你还不相信啊。你要相信你本身是很有魅力的,好不好。正因为这样我才会被你迷上吧。~.~

    ReplyDelete
  5. Sorry,I think I already disturb you,very sorry,very sorry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's ok, I am just wondering why you comment in this blog post only.

      Delete

Drop your footstep here ♥ :D
谢谢你的留言 ♥

【韩国交换生】推荐⋆⋆⋆⋆⋆

【韩国交换生】 [釜山/首尔] 韩国海洋大学·夏季计划 第一天 (1)