About Me

My photo
A software engineer who loves her life and job. Travel enthusiast 🎡🎢🎠 Music lover 🎹🎼🌌 Bon vivant 🍹🍖📷

About me

♥文章都出自我手,介绍的食物景点等,好与否因人而异
♥如有任何疑问或想要了解任何细节,请发邮件给我 @kunjoen@gmail.com

2012/05/18

A Thousand years ♥


I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more
One step closer
One step closer

这首歌让我想起我的钢琴。
放这首Cover其实不是想让我听歌手怎么唱,而是听背景音乐的钢琴声和小提琴声。
在很久以前,我发觉我和别人有点不一样,
我听歌会听背景音乐和拍子。

我很爱我的钢琴,就像歌词写得那样。
我可以一个小时就坐在钢琴前面。
就静静地,看着我的钢琴。
如果哪一天它不在了,我会怎么样?
我不喜欢一些学音乐的人,最后对自己的乐器置之不理。
不明白到底是不是我看不开,我真的接受不到乐器离开我的生命。

STEINRICH 1994
One step closer


No comments:

Post a Comment

Drop your footstep here ♥ :D
谢谢你的留言 ♥

【韩国交换生】推荐⋆⋆⋆⋆⋆

【韩国交换生】 [釜山/首尔] 韩国海洋大学·夏季计划 第一天 (1)